Wednesday, 17 December 2014

Hot Cocoa

Hey!
Guess what?
Today was the last day of school! c:
But i was still sorta sad cause i won't be able to see my friends for a long time. ;-;
But i seriously needed a break though, so yay . . ? 
I don't know what to think about the last day. :I
Anyways, the gift iss . . 
*drumroll*
WHOA.
 This item was cuter and more epic than i was expecting. o.o
Especially that penguin with those puppy dog eyes saying: "Don't drink from me!"
What's the point of having a cute cocoa cup if it's too cute to drink from?
For decoration?
Then i guess we should see how it looks in my Snow Fort den. :3
It would have been better without that tray. It makes my table look too straight. >.<
Buut, on the positive side it does make my den look much cozier. ^.^
I miss drinking hot cocoa. 
I think i like winter better than summer. What about you?
Hey, i should actually make that the QOTP! :P
It's new item time! :D
Snowman. yay. :3
Wait, snowman? Isn't it meant to be a snowanimal? I mean, people don't EXIST in Jamaa . . o.o
It would be awesome if you could switch which snowanimal you wanted.
-
Anyways, since i reached over 70 subscribers on youtube, i decided to do a giveaway! c:

The items aren't that great, but hopefully a few of you here want them. xD
Moving on to a different subject, i also changed the blogs favicon! :3
So now it's water flowing down onto a rock. You like? c:
Lastly, here's the QOTP! (You probably know it by now. xD)
Summer or winter?
Bye!
 
Edit - ANON. I am giving you ONE LAST CHANCE, okay?! Seriously, enough already!

11 comments:

  1. I like both ^-^ And the gift is really cute and warm and ya...what a rant if I continued xD

    ~Pengy01

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am the first commenter again...

      ~Pengy01

      Delete
  2. Omg I have been waiting for this item for ever! I really wanted this item ( other than the fire pit in Jamaa ). Also animal jam should make eggnog, that would be cool! XD
    ~Dino

    ReplyDelete
  3. can you do another fashion show I forgot to enter lol

    ReplyDelete
  4. OMG I LOVE THE NEW ITEM ITS SO CUUUUUUUTE!!!!!!!!!!;D

    ReplyDelete
  5. SQUEEE!!! I LOVE LOVE LOVE the Jamaaliday present!!!! But thanks for the spoiler in class, Cotton (NOT). Also, that QOTP is like WHAT DO I DO??? I love both, but I'm going to have to say winter. 1 word about summer, actually 2: BUGS. FRIENDLESS. Winter is all fun and confy-cozy, not that i have much against summer.

    ReplyDelete
  6. Oh yeah I'm in third place for River Commentors with 49 comments!!! Randomness.... why am I not on AJ getting that tea set?!

    ReplyDelete
  7. Oh my gosh! That tea set <3
    I have to get it.. :3
    It's super cute! Btw, I like winter, it's beautiful, and snoww
    Though there is no snow in the place I am c:

    ReplyDelete
  8. I am tied with 50 comments ^.^

    ~Pengy01

    Ooh it's 51 now xD

    ReplyDelete
  9. First the cute reindeer clippers now that awww so cute I have to make like a cosy home den perfect for a pj outfit for ms bunny

    ReplyDelete
  10. I think I might enter the giveaway :3

    ~Pengy01

    ReplyDelete

Before you comment, make sure you read these rules!
1. No bullying or insulting others.
2. No form of swearing will be accepted, even with filters.
3. Don't spam.
4. No inappropriate things.
5. Advertising your AJ blog is fine by me, as long as you don't take it too far and you type and actual comment after.
~
If any of these rules are disobeyed....
1st time, the comments will be deleted.
More than 3, im putting comment moderation on until you stop.
If you still keep commenting rude things although moderation is on, i will ban you entirely.
Happy commenting! =^.^=